زندگی ؟درندگی؟؟؟؟؟

بری بات ان چاہی زندگی، اور اس سے بھی بری بات،بدترین موت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔گمنامی اورمایوسی کی موت ۔۔۔۔ مرتےوقت اس سوچ کےساتھ مرنا کہ ’’کیا جیا‘‘زندگی میں کیاحاصل کیا ۔۔۔۔۔موت کےوقت یہ خواہش کرنا ہے کہ ’’کاش یہ کرلیتے،وہ کرلیتے،،،یہ موقع نہ جانےدیتے‘‘ ۔۔۔۔ ایسی موت نہیں چاہیے ۔۔۔۔ مجھےنہیں چاہیے،،کسی کوبھی نہیں چاہیے ۔۔۔۔کامیابی کاکوئی بھی فارمولہ نہیں ہے،،،دنیامیں لکھی گئیں لاکھوں کتابیں اوردرسگاہوں میں سکھائی گئیں ہزاروں ترکیبیں ،،،سب معنی ہیں ،،،لاحاصل اورلاینحل ہیں ۔۔۔۔ جوکچھ ہے وہ ہےنصیب ،،،قسمت اچھی تو اپکی بیوقوفیاں بھی کامیابی کی کنجیاں ہوتی ہیں۔۔ محنت ، مشقت ،ریاضت،قابلیت،جہدمسلسل وغیرہ وغیرہ ۔۔۔ یہ تو بس جھانسےہیں ۔۔۔ناکام لوگوں کوزندگی کےاس پار پہنچنےتک مصروف رکھنےکےبہانے۔۔۔ورنہ جس کونامورکرنامقصودہو،،وہ قابل بھی پہلےسےہوتاہے،اورنمایاں بھی ۔۔۔
نوازےہوئےافراد بھی زیادہ تر(کم وبیش )انہی جیسے ہوتےہیں جو ترستےہوئےلوگ ہوتےہیں ۔۔۔ مگر ترسےہوئےلاکھوں،نوازےہوئے چندافرادکےمحتاج کیوں ہوتےہیں اپنی زندگی گزارنےکےلیے؟؟؟؟؟
ان چند نوازےہوئےافراد کی ناموری ، اعلی زندگی ،بادشاہت کےلیے کروڑوں افراد بےکسی اورکسمپرسی کی زندگی کیوں گزاریں؟؟؟؟؟؟؟
ہرانسان برابرہے،،،سب کومرضی کی زندگی ملنی چاہیے ناں ،،، جو وہ کرنا چاہیے،جو وہ کھانا پینا چاہے،جو وہ اوڑھنا بچھوناچاہے۔۔۔۔ یہ تقسیم کس لیے؟؟؟
بغیر مرضی کےملنےوالی زندگی ،ختم بھی اپنی مرضی سےہونی چاہیے نہ پھر؟؟؟؟
کہیں تو آکر نوازےہوئے اورترسےہوئےلوگ برابرہونےچاہیےناں۔۔۔۔ کہیں تو وہ بھی یہ کہہ سکیں کہ انہوں نے بھی زندگی جی ہے،،،کچھ توان کی زندگی کاحاصل ہو۔۔۔۔ کچھ تو ایسا انہیں بھی ملے جومرتےوقت انہیں مایوسی سے بچائے۔۔۔۔۔۔
اگرایسانہیں تو ترسےہوؤں کوملنےوالی سانسیں زندگی نہیں، اور ان کی پہلی سانس سےلیکر آخری تک کاسفرایک درندگی ہے۔۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s